7 Şubat 2009 Cumartesi

Aqua Bamboo & Spa







Location. The Aqua Bamboo & Spa Is Located Two Blocks From Waikiki Beach In Honolulu, Hawaii. The Honolulu Aquarium Is Located One Mile From This Property. Diamond Head Is Less Than Three Miles Away. Hotel Features. The Hotel Lobby Contrasts With Bright, Bustling Waikiki By Displaying Subdued Fabrics In Deep Chocolate Hues, Fresh Floral Bouquets And Dark-toned Seating Areas. This Asian-themed Boutique Property Provides Complimentary Continental Breakfasts And Offers Use Of A Gas Grill That Is Built Into A Tiled Food-preparation Counter. Weekly Receptions Feature The Hotel's Signature Drink, The Aptly Named Bamboozle. A Business Center Houses Three Computer Stations. Wireless Internet Access Is Complimentary In The Lobby And Adjacent To The Outdoor Pool.

The Aqua Spa Houses Three Treatment Rooms And Offers Massage Therapies And Facials. Recreational Amenities Include A Garden With An Outdoor Saltwater Pool, A Waterfall, A Spa Tub And Sauna. The Surrounding Sundeck Provides Padded Lounge Chairs, Umbrellas And Open-air Gazebos Enhanced With Curved Benches And Pillows. Guestrooms. This 12-Story Hotel Offers 93 Guestrooms With Private Balconies. Select Accommodations Provide Kitchenettes Or Full Kitchens. All Rooms Contain Refrigerators And Microwave Ovens. Décor Is Asian Influenced And Is Embellished With Live Bamboo Plants. Accommodations Feature Flat-screen Televisions And Complimentary Wireless Internet Access. In-room Safes Are Complimentary. Expert Tip. Nothing Is More Valuable To A True Surfer Than The Surfboard. The Hotel Offers A Secure Rack Where Surfers Can Store Their Boards Between Uses.
QUICK FACTS





10 yorum:

Adsız dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen :AYŞE
36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
09 SUBAT 2009 - 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

lezzetyolculugu dedi ki...

Ablacım nasılsın.Uzun zamadır bakıyorum yeni tarif yok hep otel heo otel.Bu krizde resmine bakıp çıkıyorum.Tariflerini özledim

knittingbasket dedi ki...

arkadaşım sayfama uğrarmısın? sana bir süprizim var sevgiler..

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayırlı Günler Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun ve Sağlıklı Neşe İçinde Sevdiklerinizle Birlikte Güzel Bir Hafta Sonu Tatili Dilerim.Saygılarımla

AYŞE'M

Ömrümün Narı Gözümün Nuru Başımın Tacı
Sen Bana Allahın bir lütfusun
Canım Benim Biricik Sevgili Ayşe'm

On dört Şubat Sevgililer Günün Kutlu Olsun
Günlerimiz Yıllarımız Neşe İle Dolsun
Yüreği Sevgi Şefkat Dolu Sevgili Ayşe'm

On dört Şubat Sevgililer Günün Kutlu Olsun
Allah Seni Bana Bağışlasın
Bir tanem Benim Sevgili Ayşe'm

Çeyrek Asrı geçtik 28 yıl Oldu
Yirmi Sekiz yıl Öncesi Gibi Severiz Birbirimizi
Canım Benim Biricik Sevgili Ayşe'm

Gün geliyor Kuşlar Yuvadan Uçacaklar
Asuman Merve ve Osman Sefa gidecekler
Kalacağız Baş başa Canım Sevgili Ayşe'm

Bilirim Ben sensiz Sen Bensiz Yapamayız
Elbet Bir gün Bu Fani Dünyadan Gideceğiz
Gideceksek Beraber Gidelim Sevgili Ayşe'm

ALLAH Bu Dünyada da Ahıret te de Ayırmasın Bizi...

Yazan:Şükrü Yılmaz 13/02/2009
Eşim Can Yoldaşım Ayşe'me ithaf ediyorum
Antakya-Hatay

CANIM SEVGİLİM AYŞE'M

Yirmi beş yıl oldu bana geleli
Yüce rabbim sayesinde iki can verdin
Biri Asuman Merve Diğeri Osman Sefa
Canıma can kattın can oldun yoldaş oldun
Seni ilk geldiğin gün gibi seviyorum

Kimse çekmez kahrımı senden başka
Canım Sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Gece demedin gündüz demedin
Yaz demedin kış demedin
Pencere önünde durdun bekledin

Nerede kaldın ne yaptın diye sormadın
çok çektirdim sana bilirim seversin
sesin çıkmaz beklersin
Seni ilk geldiğin gün gibi seviyorum

Bilirim Çekmez kahrımı kimse senden başka
canım sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Bağırsam da kızsam da yüzünde açar gülücükler
Yüce rabbim canımdan alsın canına can katsın
Nasıl öderim hakkını bilemem
canım sevgilim cici güzel Ayşe'm

Olur ya Bir gün aniden
Gidersem bu fani dünyadan
Hakkını helal et canım sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Sana doymadım doyamadım
Can yoldaşım canım Ayşe'm
Hakkını helal et canım sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Yazan:Şükrü Yılmaz 10/02/2006
Eşim Can Yoldaşım Ayşe'me ithaf ediyorum
Antakya-Hatay

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

ELBİSTANLI dedi ki...

Uzaklardan bir dost buldum, kalpten kalbe köprü kurdum, yüreği sevgi dolu, yolu mutluluk yolu sevdiği kadar sevilsin, o dost asla ÜZÜLMESİN..güzel bir haftaya başlaman dileğiyle hayırlı geceler canım..

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayırlı Haftalar ve Günler Sağlıklı,Bereketli ve Neşe İçinde Sevdiklerinizle Birlikte Güzel Bir Hafta Geçirmenizi Dilerim.Saygılarımla

MOR SÜMBÜLLER

Dün usulca geldin girdin dünyama
Uyuyordum sanki ben uyandırmadın
Varlığını hissettiğimde yanıbaşımda
Eteklerim zil çaldıda belli edemedim
Haberim olaydı geleceğinden
Mor sümbüllerle karşılardım seni
Ellerim buz gibi terler döküyorda dokunamadım
Gözlerim sana bakarken yüreğini görüyor
Bir yudum sevdaya,
Bir güzel söze,bakışa hasret
Kuş olupta bilinmezlere uçası gelen yüreğini.
Bu gün sen giderken fırtınalar kopuyor dünyamda
Ellerim yine soğuk soğuk terliyorda
Dokunamıyorum..
Bileydim fırtınalarla yol alacağını
Mor sümbüllerle uğurlardım seni.

Alıntı:sevil korel
http://www.siirdostu.com/siirler/27264/sevil_korel/mor_sumbuller.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın
Hayırlı Günler Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Gününüzün Sağlıklı neşeli ve bol bereketli geçmesini dilerim.Sagılarımla.

GÖZLERİN YETER

Unutmuşum kendimi senin gözlerinde
Farkında değilim saatlerin geçtiğinin
Ne olurdu sanki zaman dursa yarim
Elimdeyken sevdiğim senin ellerin

Yağmura gerek yok gözlerin yeter
Yüreğime yağar hasretin senin
Sensiz geçecek her gün yarim
Çığ olur düşer yüreğime benim

Sözlere gerek yok gözlerin yeter
Dilin gizler ama onlar doğruyu söyler
Seviyorsun gözlerinden belli yarim
Yüreğim yalnızca gözlerini dinler

Alıntı:Umut Gül
http://www.yazgulu.com/siirler/gozlerinyeter.php

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

kezbanyenge dedi ki...

Dikensiz gül gibi görsede gönül,
Ümidi aciyla bilemektir ask.
Kapaninca birgün bütün kapilar,
Vuslati ahrette dilemektir ask.

Kıvrımlı, upuzun öyle bir yol ki,
Asirlar,içinde noktadir sanki.
Belki Züleyha’dir,Yusuf’tur belki,
Belki de beyhude bir emektir ask.

Aça dursun bir gül hasret çölünde,
Bülbülün nabzidir atar gülünde,
Göçmen kus misali yarin gönlünde,
Birkaç günlügüne tünemektir ask.

Kursun geçmez,kılıç kesmez hasreti,
Yasamayan anlatamaz gurbeti,
Bazen bir ömürdür askin diyeti,
Eceli yürekte belemektir ask.

Âsigin her zaman böyledir hali,
Mecnun’u var eden Leylâ hayali,
Bîsütün önünde Ferhat misali,
Daglari kalburla elemektir ask.

yunus kara

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.png

Hayırlı Günler Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Güzel Bir Hafta Sonu Tatili'nin Sağlıklı ve neşeli geçmesini dilerim.Sagılarımla.

Yorum Yazamayan Üye Kardeşlerim Blogumda teknik bir hatadan dolayı veri tabanındaki üye kardeşlerimin üyelikleri silinmiş olup yeniden üye olmalarını ve yorum yazmalarını arz ederim. bu nedenle üyelıkleri silinen kardeşlerimden özür dilerim.

GÜLÜM

Gül yüzün aklımdan çıkmıyor bir an
Hasretin içimi yakıyor gülüm
Yıldızlar uykuya dalarken bile
Hayalin hep bana bakıyor gülüm

Kaybolup giderken seher yıldızı
İçimi kemirir hala bu sızı
Neyleyim ben sensiz baharı yazı
Yokluğun boynumu büküyor gülüm

Yanımda olmadan gülermi yüzüm
Ne gecem bellidir nede gündüzüm
Kahrede kahrede geldi bak güzüm
Şaçlarımda şafak söküyor gülüm

Alıntı: Uğur Yeniler
http://www.yazgulu.com/siirler/gulumm.php

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

muazzez dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM:)) SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ http://seragun.blogcu.com/ ÖNDERLİĞİNDE ESKİLERİ YENİLEME (DEĞERLENDİRME) MART AYI ETKİNLİĞİNİN EV SAHİPLİĞİNİ BEN YAPIYORUM DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM:)
KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BANA YORUM VEYA MESAJ BIRAKIRLARSA
GELİP ALIRIM. ETKİNLİĞİ BAŞLATTIĞIM 15 MART TARİHİN DE SIRAYLA YAYIMLARIM.SON KATILIM TARİHİ 31 MART
BENİ DESTEKLEYECEK BÜTÜN ARKADAŞLARIMA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM:))