7 Ocak 2009 Çarşamba

Hotel Me Madrid Reina Victoria Madrid



The Hotel Reina Victoria, known as the ME Madrid is a landmark in the center of Madrid, near Puerta del Sol and the Museo del Prado offering avant-garde design. It is the ideal location to visit for those who are coming to the city to shop, sight see and visit the attractions. This dynamic hotel, combined with an upbeat style, is the first impression as one enters the hall, taken care of by the "Experience Manager", the "Experience Manager". We will surprise you by the design and the history, this ME spirit has gone above and beyond a simple vacation, it is a way of living, not just a place to live.
We are near the night life of Madrid, and we offer special packages for small animals. It is the ideal location for a romantic getaway and a perfect atmosphere for gay clientele.Our restaurant services is run by the Gerber Group. Our RESTAURANT MIDNIGHT ROSE is divided into two: MIDNIGHT ROSE prepares Mediterranean style cuisine with Italian, American and Asian flavours, prepared with seasonal products. There are two private rooms that accommodate between 8-10 persons.
Lounge Midnight Rose
The ROSE ROOM, is where we serve our abundant Mediterranean style breakfast including both European and American a la carte favourites.The Midnight Rose LOUNGE faces onto the Plaza Santa Ana where you may enjoy a cocktail or Sunday brunch. THE PENTHOUSE BAR & TERRAZA is found on the terrace where you will enjoy spectacular evenings under the stars with wonderful views of the city.
Restaurant Midnight Rose
For your meetings, the Hotel ME offers a room measuring 409m2 for up to as many as 210 people, able to configure into 7 different rooms of different sizes. This is perfect for organising smaller meetings, press conferences, work related meetings and dinners. The terrace The Penthouse offers a wonderful context for parties, and the private VIP, can accommodate up to 40 people for those who wish to celebrate with a bit more privacy.
Meeting room
Our guests will enjoy the various services offered by the hotel: 24 hour gym, laundry service, dry cleaning, personalised door service, business service open 24 hours 7 days a week, high speed internet connection, porters, scanner and computer, complimentary daily newspaper, wake up call and "everything is possible " reception service.



6 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

http://www.sukruyilmaz.net/images/cuma4.jpg
Hayirli Gunler Cumaniz Mubarek oLSUN sevgiyle,Ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte saygiyle ve saglikla mutlu esen kalin Allaha Emanet olun Saygilarimla

RUHUMDA KALSIN

Artık anladım ki!
Hiç bir şeyin önemi yokmuş
Duygular,düşünceler,kelimeler,akıl oyunları
Artık anladım ki,insanların merhameti yokmuş
Savunulan değerler,hak, hukuk
Bütün bunların hiç bir değeri yokmuş
Benim için değerli tek şey var, sonsuza dek sürecek
İçimde saklamak istiyorum, bende kalsın
Yaşamın anlamını anlatan sayın filozoflar
Yaşamın anlamı herkesin ruhunda saklıdır
Anlamı ruhumda,bırakın orada kalsın

Alıntı:Taylan Bildirici
http://www.siirkolik.com/siirler/25265-ruhumda-kalsin.asp

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ben bu blogunu bılmıyordum.Buluşma konusunda ben hulyaya maıl adreslerınızı vermıştım.Anlaştınız herhalde .Gelebılseydınız cok sevınırdım.Kucak dolusu sevgıler..

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Hatay Antakya'dan Sevgiler Güzel bir Pazar tatili'ni Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte huzur,neşe ve sağlık içinde gecirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygiyle vede Saglikla Kalin,ALLAHA Emanet olunuz.Saygilarimla

DOĞUM GÜNÜM BUGÜN BENİM

Doğum günüm bu gün benim
en mutlu günüm sözde sevdiklerimin beni aradığı
dostlarımın yanımda olduğu
hediyelerin mutlulukların havada uçuştuğu
Dünya'ya adım atışımın ilk günü

Ana rahminden küçük ama sımsacık yuvamdan
yalanların dolanların içine
hüzünlerin gözyaşlarının ortasına düşüşüm
Evet
Bugün benim doğum günüm

Anlamadığım belki de anlamak istemediğim
bir yerlerde bir yalnızlığın
bir yerlerde bir yanlışlığın oluşu
en büyük hediyem sensin dediğimin acı yokluğu.

Durup durup düşünüyorum
Doğum günü dedikleri hüzünlerin mi yoksa sevinçlerin mi
Doğum günü gözyaşlarımı yoksa gülüşlerin günü mü
Ben yanıtını bulamıyorum
Tarifsiz duygular içinde eminim ki ölüm günüm bu günden çok daha huzurlu

Doğum günüm en büyük yanlış olmuş kayıtlara
Geri dönüş yok tersine dönmeyecekse Dünya
Bir düzeltme yolu var
Vurun ölü damgasını yazın bu günü kara sayfalara.

Alıntı:Ufuk Komuscu
http://www.sevdimseni.net/git100349/ufuk-komuscu-dogum-gunum-bu-gun-benim.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Necmiye dedi ki...

yen, bir haftaya yeni umutlar ve basarılarla baslaman dileğiyle www.acemi75.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canımcımmmm nasılsın sayfama uğrayabilirmisin tam sana göre bir mim bence hemde kısacık..... sevgiler canımcım.....

Adsız dedi ki...

35. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.com
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
26 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 9SUBAT 2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 35” EV SAHİBESİ OLARAK http://gulayce.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 35.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.