29 Haziran 2008 Pazar

PORSELEN DEMLİK ÇAY SATİ 26




Yeni bloğumdaki ilk etkinlik tarifim kelebeklisaniyeler arkadaşıma geliyor etkinliğinde başarılar dilerim arkadaşım sana kolay gelsin...


Daha önce bloğumda tarifimi vermiştim ama bu bloğumda etkinlikte kullanmak istedim çok güzel ve kolay bir revani tarifi,şimdiden afiyet olsun dostlarım...



Revani

malzemeler:

6 adet yumurta
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 kabartma tozu
2-3 yemek kaşığı yoğurt
1 paket irmik
1,5 yemek kaşığı un
1 limon kabuğu rendesi
biraz galeta unu
şerbet için:
1 kg şeker
1 kg su
1/2 limon suyu

yapılışı:

öncelikle tepsimizi margarinle yağlayalım ve galeta unumuzu serpelim,bir kapta un ile irmiği karıştırıp bir kenara koyalım.6 yumurtamızı bir kaba kırıp mikserle iyice cırpalım ve sıvı malzemeleri ilave edip köpük köpük olana kadar çırpalım köpükler oluşunca hiç ara vermeden irmikli karışımımızı ilave edip biraz daha çırpalım hemen yağlanmış tepsimize döküp 180 derecede önceden ısıtılmış fırınımızda 45 dakika pişirelim,revanimiz pişerken şerbetimizide aynı anda ateşe verelim.Revanimiz olunca fırından alıp verev keselim ve hem şerbet, hemde revani sıcakken şerbetimizi yedire yedire dökelim,şerbeti döktükçe revani kabaracaktır..deniyecek olan dostlara afiyet olsun...




18 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim merhaba,ellerine saglik,revani en sevdigim tatlilar arasindadir,harika gorunuyor,ah bu yorgunlukla bir dilim alabilseydim:)) biliyorsun etkinlik 2 hafta suruyor bu zaman içerisinde diledigin kadar tarif yollaya bilirsin,olurmuu,her zaman beklerim. Ayrica sende hosgeldin ablacim blogspota,malesef blogcu hepimizi deli etti. Sende etkinlik duzenliyormusun bilmiyordum kolay gelsin insallah bol katilimli olur,yoresel tarifler mi oluyor et yemekleri? ne zaman bitiyor ablam benim etkinlik 13 temmuz'a kadar ondan sonra yaparim birseyler,ama hemen bitiyorsa o zaman bakarim ama etkinlikle katilmak zor olur.optm

yapraksarma dedi ki...

CANIM MERHABA.REVANİ NEFİS.SENİ ETKİNLİPORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…
YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-3 ZEYTİNYAĞLILAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://selmahlc.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://yoresellezzetler.bloggum.com tarafından hazırlanmıştır

etkinliğimizin yeni sahibesi www.yapraksarma.blogcu.com olarak 10/7/2008 ile 10/08/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:ZEYTİNYAĞLILAR

anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…
sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…
eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız
yapmanız gereken şey;
hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek
örnek:
isim:zeytinyağlı enginar dolması
yöre adı:İzmir/ege yöresi
buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…
iletişim:www.yoresellezzetler.bloggum.com
unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır
önemli:son zamanlarda bloglarda yaşanan sorunlardan dolayı böyle bir önlem almayı uygun bulduk etkinliğimiz ayrıca
www.yapraksarmayapraksarma.blogspot.com adresinde de yapılacaktır…


HEPİNİZİ EV SAHİBESİ OLARAK DAVET EDİYORUM.BENİ YANLIZ BIRAKMAYACAĞINIZI UMUYORUM .SEVGİLERİMLE
ĞE BEKLİYORUM SEVGİLERİMLW

lezzetyolculugu dedi ki...

Ay valla çok şükür en sonunda ulaşabildim.Blogcuda verdiğiniz adres tıklanıncada hata veriyordu.Blogspota geçmeniz çok iyi olmuş.Bu arada yaşınızı öğrenince biraz sizli bizli olduk çünkü annem 47 yaşında bende 27 yaşındayım.En iyisi bundan sonra abla diye hitap edeyim.Ellerinize sağlık harika bir görüntü.Etkinliğinize bir türlü ulaşamadım bittimi yani bende yemek göndermek istiyorum

hamdivehusnucan dedi ki...

canım egenin incisi.revani favorilerimdendir:) ahh pisbogaz benn ne olcek bu halim.revaniden kocaman bir dilim aldım.ben izmiri hep sevdim.şimdi sen oldugun için dahada özel oldu .ve daha çok seviliyor.arkadaşım.selm

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Bu Günlerin Feyzi Üzerinize Rahmeti Gaçmişinize Bereketi Evinize Nuru Ahiretinize Sıcaklığı Yuvanıza Dolsun Kandiliniz Mübarek Olsun Sevgi ve Saygılarımla

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
BENDE ATATÜRKÇÜYÜM
ÜLKEMİ BAYRAĞIMI SEVİYORUM
VE ULUSALCIYIM ABD VE AB YE HAYIR
TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE
BENİDE TUTUKLASINLAR

GÜNAHA DAVET

Varsa bir yerde gÜnaha davet
Sakın ola ki etme icabet
Haramla dolu olan ziyafet
Getirir başa binbir felaket

Alıntı:Timur İlikan
http://www.siirci.net/siir.php?kid=11

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

lezzetyolculugu dedi ki...

Ablacım kandilin mübarek duaların kabul Rabbim yar ve yardımcın olsun.
Sevhiler

Marifetane hobi dedi ki...

Yüce Allahın, Sevgisi..Bereketi..Saadeti..Şefkati..Merhameti..Adaleti..Mağfireti..Rahmeti üzerinize olsun..Kandilin mübarek olsun sevgili arkadaşım..

HÜLYA dedi ki...

CANIM BENİM ŞİMDİ OKUDUM ANNENİN VEFAAT ETTİĞİNİ.. NE SÖYLENEBİLİRKİ.. RABBİM BOLCA SABIR VERSİN SİZLERE ANNE ACISI HİÇ BİRŞEYE BENZEMEZ.. MEKANI CENNET OLSUN ... BAŞINIZ SAĞOLOSUN CANIM...

yapraksarma dedi ki...

canım,birtanem,biliyorum ne söylesem sana tesellli olmaz..Bende bu acıyı 20 küsür yıl önce yaşamış bir insanım ve acısı asla geçmiyor..Allahta sana ve ablana sabırlar versin.Mekanı inşallah Cennet olur.Onun için dua edicem.Beni tanımaz bilmez ama bende bir kardeşin olarak annene dua edeceğim..Başın sağolsun

hamdivehusnucan dedi ki...

bahriyecigim .öyle üzgünümki kelimeler yetmiyor.annene Allahtan ragmet size başsaglıgı dilerim sabırlar dilerim.çok üzüldüm çok çok.....

akasyakokusu dedi ki...

başın saolsun arkadaşım.az evvel yapraksarma arkadaşımda okudum.annenizin mekanı cennet olsun nurlar içinde yatsın rahmetli teyzecim.
annemi bende kaybettim bilirim acısını.yıllar geçtikçe çöker yokluğu..:((
Allah c.c. sizede sevenlerine sabırlar versin amiin..

anneminkizıyim dedi ki...

Basiniz sagolsun canim,
Allahim sabirlar versin insallah. Anneninizin mekani cennet olsun, Allahim magfiret etsin insallah, selamlarimla...

hamdivehusnucan dedi ki...

güzelim iyice olman dileyimle.ablanada selam.zaman öyle bir ilaçki herşeye deva oluyor.biliyorum.annemi kaybettigim zaman iki duygu yaşamıştım hüzün ve ferahlama .annem çok acı çekiyordu-kanser-daha fazla acı çekmedigi için ferahladım onungitmesine üzüldüm.şimdi hala özlerim 16 yıl geçti aradan.onun küçük kızı olmayı hala istiyorum inan.ama zaman acıları azaltıpyerine güzel anıları koyuyor.sevgiler canım seni çok seven arkadaşın hep burdayım.

yapraksarma dedi ki...

canım acını ta yürekten hissettim.inan duyduğum gün acaip üzüldüm.biliyorum ölüm aniden geliyor.nerede ne zaman bilmiyoruz.Allah kalanlarınıza sağlık versin.Elimden daha fazlası malesef gelmedi.sana omuz vermek isterdim..kusura bakma canım..Ama anneni duamdan eksik etmemeye çalışacağım sevgilerimle

hamdivehusnucan dedi ki...

güzel gülüm.zaman herşeyin ilacıdır.acılar azalır güzel anılar kalır.kalanlar içinde yaşam hep devam eder.hüzünlerinde azalacak emin ol.sevgiler ile defne hanımada selamlar.canım egenin incisi

yapraksarma dedi ki...

canım biliyorum insanlar dağılınca daha bir fena koyar insana..sanki onlar hiç gitmeyecek gibi gelir.ama en zoru kalabalık çekilipte kimse kalmayınca olandır.sanarsnıki herkes hep yanında olacak..Sabır diliyorum canım

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Sağlıklı Neşeli ve Bereketli Güzel Bir Gün Dilerim.
İnsan Tatilde Olunca eline PC dahi almak istemiyor ama siz değerli kardeşlerime dostlarıma arkadaşlarıma arada sırada da olsa birer şiir göndereyim dedim kendi kendime.Sevgiyle Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalaın Allaha Emanet olun.Saygılarımla

Acaba Anemon Oteller zinciri ile bir irtibatınız veya bağınız varmı? merak ettim kusura bakmayın sordğum için özür dilerim.

BEY ETTİLER

Bu dünyanın yolu yol değil
Doğrusu doğru değil
bu işin yordamı yordam değil
çivisi çıkmış düzen düzen değil
haksız haklı edindi
şerefsizler bey edindi
garip hakkı yendi
yetime hep sille çekildi
garibin sırtından geçinildi
öksüzün boynu büküldü
canları çıktıda sesleri çıkmadı
çalan çırpan şerefsizler
aramızda saygı duyulan bey ettiler

Alıntı:Yusuf İşçi
http://www.siirkolik.com/siir_oku.asp?id=6789

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

hamdivehusnucan dedi ki...

canım hot mailde yazdıgım işim olursa gelebilirim.ve seninle tanışmaktan onur duyarım.kısmet.izmirli dostlarımla birlikte olmak çok mutlu eder beni.